Kom på venteliste

Ventelisten er åben d. 1.-31. marts hvert år.

  • Optagelse på ventelisten sker ved at indbetale et engangsbeløb på 300 kr. på foreningens bankkonto i Arbejdernes Landsbank, reg. nr. 5382 konto nr.0302735.
  • Du skal også sende en mail til ventelistefrydenlundhf@gmail.com hvor du skriver dit navn, adresse, tlf.nr samt mail (Du kan ikke få plads til alle disse oplysninger i betalingen via netbank).
  • Din betaling er et engangsbeløb. Betaler du de kommende år, er disse penge tabt. 
  • For at beholde din plads på ventelisten skal du i perioden 1. marts til 31. marts, hvert år, sende en mail til ventelistefrydenlundhf@gmail.com og fortælle at du fortsat ønsker at beholde din plads på ventelisten. Hvis vi ikke modtager en mail vil du automatisk blive slettet fra ventelisten den 1. april.
  • Vi sender ikke bekræftelsesmail på at indbetaling eller at mailen er modtaget.
  • Vi besvarer kun henvendelser omkring ventelisten i marts måned. Vi læser selvfølgelig indkomne mails når vi opdaterer ventelisten ved sæsonstart.
  • Ventelisten opdateres i starten af april måned.
  • Resten af året, altså fra d. 1. april – 29. februar  er ventelisten lukket. Vi optager ikke nye medlemmer på ventelisten i denne periode. 
  • Indbetaler du beløbet uden for marts måned, får du ikke pengene tilbage og overførelsen gælder ikke som en indbetaling til ventelisten.

    Kort fortalt: 

  • Send 300 kr og dine oplysninger én gang i marts måned. 
  • De efterfølgende år i marts måned, sendes en mail om at du ønsker at blive på ventelisten. 
  • Resten af året optages der ikke nye medlemmer på ventelisten. 

Placering på ventelisten

  • Man kommer på ventelisten i den rækkefølge vi modtager ventelistegebyret på vores bankkonto.
  • Se ventelisten her: Venteliste
  • Når du er optaget på venteliste kan du komme til fremvisning af haver. Se procedure her: Kommende haver til salg

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.