Ventelisten er åben d. 1.-31. marts hvert år.
- Optagelse på ventelisten sker ved at indbetale et engangsbeløb på 300 kr. på foreningens bankkonto i Arbejdernes Landsbank, reg. nr. 5382 konto nr.0302735.
- Du skal også sende en mail til ventelistefrydenlundhf@gmail.com hvor du skriver dit navn, adresse, tlf.nr samt mail (Du kan ikke få plads til alle disse oplysninger i betalingen via netbank).
- Din betaling er et engangsbeløb. Betaler du de kommende år, er disse penge tabt.
- For at beholde din plads på ventelisten skal du i perioden 1. marts til 31. marts, hvert år, sende en mail til ventelistefrydenlundhf@gmail.com og fortælle at du fortsat ønsker at beholde din plads på ventelisten. Hvis vi ikke modtager en mail vil du automatisk blive slettet fra ventelisten den 1. april.
- Vi sender ikke bekræftelsesmail på at indbetaling eller at mailen er modtaget.
- Vi besvarer kun henvendelser omkring ventelisten i marts måned. Vi læser selvfølgelig indkomne mails når vi opdaterer ventelisten ved sæsonstart.
- Ventelisten opdateres i starten af april måned.
- Resten af året, altså fra d. 1. april – 29. februar er ventelisten lukket. Vi optager ikke nye medlemmer på ventelisten i denne periode.
- Indbetaler du beløbet uden for marts måned, får du ikke pengene tilbage og overførelsen gælder ikke som en indbetaling til ventelisten.
Kort fortalt:
- Send 300 kr og dine oplysninger én gang i marts måned.
- De efterfølgende år i marts måned, sendes en mail om at du ønsker at blive på ventelisten.
- Resten af året optages der ikke nye medlemmer på ventelisten.
Placering på ventelisten
- Man kommer på ventelisten i den rækkefølge vi modtager ventelistegebyret på vores bankkonto.
- Se ventelisten her: Venteliste
- Når du er optaget på venteliste kan du komme til fremvisning af haver. Se procedure her: Kommende haver til salg